Отговорно управление

undefined Херти”АД приема доброто корпоративно управление, като лоялни и балансирани взаимоотношения между акционерите, ръководството на дружеството, партньори, контрагенти, персонал и други заинтересовани лица.

Ръководството на компанията поддържа ефективни връзки с всички заинтересовани лица като спазва принципите за прозрачност и бизнес етика.

Дружеството отчита интересите както на акционерите, така и на доставчици, клиенти, служители, кредитори, неправителствени организации и други и ги идентифицира въз основа на тяхната степен, сфери на влияние и отношение към неговото развитие. Конкретно разписаните правила и политики за спазване на техните интереси са в Етичния кодекс на предприятието.

Херти има разработена Програма за добро корпоративно управление и предприема мерки за организиране на процеса по докладване във връзка с изискванията на новите ESRS стандарти.

Във връзка с приетата Директива (ЕС) 2019/1937 на Европейския парламент и на Съвета от 23.10.2019 г. относно Защита на лицата, които подават сигнали за нарушения на правото на съюза, Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения и изискванията на ESRS G1 стандарта, ръководството на „Херти“АД прие Правила за вътрешно подаване на сигнали и за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения.  

 

Правила за вътрешно подаване на сигнали

Формуляр за регистриране на сигнал

 

Този сайт използва „времeнни бисквитки“, които има за цел персонализиране и подобряване на потребителското изживяване. Ние не предоставяме никаква информация на трети страни.

Приемам