Отговорно управление
Херти”АД приема доброто корпоративно управление, като лоялни и балансирани взаимоотношения между акционерите, ръководството на дружеството, партньори, контрагенти, персонал и други заинтересовани лица.
Ръководството на компанията поддържа ефективни връзки с всички заинтересовани лица като спазва принципите за прозрачност и бизнес етика.
Дружеството отчита интересите както на акционерите, така и на доставчици, клиенти, служители, кредитори, неправителствени организации и други и ги идентифицира въз основа на тяхната степен, сфери на влияние и отношение към неговото развитие. Конкретно разписаните правила и политики за спазване на техните интереси са в Етичния кодекс на предприятието.
Херти има разработена Програма за добро корпоративно управление и предприема мерки за организиране на процеса по докладване във връзка с изискванията на новите ESRS стандарти.
Във връзка с приетата Директива (ЕС) 2019/1937 на Европейския парламент и на Съвета от 23.10.2019 г. относно Защита на лицата, които подават сигнали за нарушения на правото на съюза, Закона за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения и изискванията на ESRS G1 стандарта, ръководството на „Херти“АД прие Правила за вътрешно подаване на сигнали и за защита на лицата, подаващи сигнали или публично оповестяващи информация за нарушения.
Правила за вътрешно подаване на сигнали
Формуляр за регистриране на сигнал