Мисия
Лого
Мисия
Удовлетворяване максимално потребностите на нашите клиенти и партньори с висококачествени продукти и решения, утвърждаващи компанията на световния пазар. Постигане степен на рентабилност, осигуряваща устойчиво развитие и постоянен растеж на компанията в полза на акционерите, персонала и обществото.
Визия
Да бъдем в челната петица на производителите на капачки в Европа създавайки пазарно предимство чрез въвеждане на иновативни продукти, производствени процеси и бизнес модели.
Стратегически цели
- Осигуряване и гарантиране постоянно качество на продукта предоставян на клиентите;
- Доволни Клиенти и Партньори;
- Доволни Служители;
- Въвеждане на иновационни продукти, технологии, процеси и бизнес модели според изискванията на пазара;
- Съхраняване и управление на знанието;
- Създаване на нови пазари и нови продукти.
Основни ценности
- Хората
Обученият персонал е основната двигателна сила на нашето развитие. Той формира нашия престиж и жизнеспособност. - Високо качество
Качеството е най-важният ни приоритет за да предоставяме на клиентите си изделия, които задоволяват напълно техните потребности. - Рентабилен растеж
Осигуряване на растеж, който ще гарантира възвръщаемост на инвестициите на акционерите и сигурност на персонала; - Обслужване на клиентите
Клиентът трябва да фокусира всички наши усилия, защото той е източникът на нашето съществуване; - Непрекъснато усъвършенстване
Всичко, което правим днес, можем да правим още по-добре утре; - Професионализъм
Ефективно и всеотдайно използване и развитие на уменията на персонала е основно изискване в нашата работа; - Съпричастност
Работниците и служителите са един колектив, в който всички трябва да се отнасят един към друг с доверие, уважение, почтеност и коректност; - Партньорство
Поддържане постоянно на взаимноизгодни отношения с всички делови партньори;
Доброто име
Създаване на уважение и отговорност към имуществото и доброто име на компанията.