Този сайт използва временни бисквитки (cookies) за да подобри работата ви с него. Разбрах

Мисия

Лого

 

 

Мисия

Удовлетворяване максимално потребностите на нашите клиенти и партньори с висококачествени продукти и решения, утвърждаващи компанията на световния пазар. Постигане степен на рентабилност, осигуряваща устойчиво развитие и постоянен растеж на компанията в полза на акционерите, персонала и обществото.

Визия

Да бъдем в челната петица на производителите на капачки в Европа създавайки пазарно предимство чрез въвеждане на иновативни продукти, производствени процеси и бизнес модели.

Стратегически цели

  1. Осигуряване и гарантиране постоянно качество на продукта предоставян на клиентите;
  2. Доволни Клиенти и Партньори;
  3. Доволни Служители;
  4. Въвеждане на иновационни продукти, технологии, процеси и бизнес модели според изискванията на пазара;
  5. Съхраняване и управление на знанието;
  6. Създаване на нови пазари и нови продукти.

Основни ценности

  • Хората
    Обученият персонал е основната двигателна сила на нашето развитие. Той формира нашия престиж и жизнеспособност.
  • Високо качество
    Качеството е най-важният ни приоритет за да предоставяме на клиентите си изделия, които задоволяват напълно техните потребности.
  • Рентабилен растеж
    Осигуряване на растеж, който ще гарантира възвръщаемост на инвестициите на акционерите и сигурност на персонала;
  • Обслужване на клиентите
    Клиентът трябва да фокусира всички наши усилия, защото той е източникът на нашето съществуване;
  • Непрекъснато усъвършенстване
    Всичко, което правим днес, можем да правим още по-добре утре;
  • Професионализъм
    Ефективно и всеотдайно използване и развитие на уменията на персонала е основно изискване в нашата работа;
  • Съпричастност
    Работниците и служителите са един колектив, в който всички трябва да се отнасят един към друг с доверие, уважение, почтеност и коректност;
  • Партньорство
    Поддържане постоянно на взаимноизгодни отношения с всички делови партньори;

 

Доброто име

Създаване на уважение и отговорност към имуществото и доброто име на компанията.